Увага!

Всі їдемо в Китай майже безкоштовно та без проблем з візою! Переходьте за посилання та дізнайтеся як саме!



Східний Експрес продовжує бізнес

Туроператор Східний Експрес, який 7 серпня повідомив агентів, що нездатний виконати свої зобов’язання по раніше заброньованих турах, і запропонував звертатися за компенсаціями до страховика, продовжує приймати заявки від нових клієнтів. 23 серпня кореспондент БАНКО під виглядом туриста подзвонив в центральний офіс компанії і заявив про намір придбати тур в Туапсе. Менеджер Олена дала детальну консультацію і запропонувала забронювати розміщення. На питання про те, яка ситуація в компанії, вона відповіла, що були проблеми, але зараз Східний Експрес робить усе можливе, щоб відновити нормальну роботу. І завірила: проблем з відпочинком у клієнта не буде.



Того ж дня гендиректор туроператора Таїсія Левіна уперше виявилася доступна по мобільному телефону, але відмовилася дати офіційну оцінку фінансовій ситуації в Східному Експресі. На даний момент це передчасно, – заявила вона. Між тим страхова компанія Дар веде прийом заяв від тих споживачів, які не змогли скористатися раніше придбаними турами. Вже звернулося близько 50 чоловік, загальний об’єм майбутніх компенсацій може досягти 10 млн рублів(туроператор застрахований на 30 млн). Про це повідомив в інтерв’ю БАНКО заступник гендиректора Дар Олексій Єфремов. Він сприйняв із здивуванням інформацію про те, що Східний Експрес продовжує продажі.



Відповідно до нашого договору і страхового законодавства туроператор отримав від нас вказівку припинити продаж свого продукту, – сказав Олексій Михайлович. – Але Східний Експрес є ще і агентом інших виробників, і якщо він продає їх тури, то нічого неправомірного в його діях немає. Ми це з’ясуємо. Чи має право туроператор продовжувати продажі після того, як вже заявив про неможливість виконувати зобов’язання по раніше реалізованих турах? З цим питанням ми звернулися до Євгенія Писаревскому, замголови Ростуризма. Юридично – так, має, повідомив Євгеній Леонідович. Але якщо компанія зараз збере гроші з нових клієнтів і покине ринок, то це вже буде кримінально карне діяння.



Нагадаємо, що Східний Експрес – третій оператор по внутрішньому туризму, який виявився на межі банкрутства цього року. Раніше пошли з ринку Раена і Синій птах. І учора стало відомо про серйозні фінансові проблеми в четвертій компанії – Роскурорте. Що це – збіг обставин або стійкий тренд і компанії на внутрішньому ринку вимирають? Телеканал ТурДом.TV запропонував висловитися на цю тему гендиректорові компанії Дельфін Сергію Ромашкину і колишньому директорові по розвитку Східного Експреса Рафику Гюнашяну. Їх дискусію дивитеся в новому випуску програми Люди говорять.


Комментарии закрыты.