Увага!

Всі їдемо в Китай майже безкоштовно та без проблем з візою! Переходьте за посилання та дізнайтеся як саме!



Турпомощь отримала останнє узгодження

Рівно через тиждень, 27 серпня, набуває чинності наказ Ростуризма, що затверджує остаточну форму рішення про надання екстреної допомоги туристам. Це останній, що регламентує діяльність асоціації документ, що вимагав урядового узгодження. Саме узгодження почалося ще 15 березня – тоді була розроблена проектна версія документу, яку і зараз можна знайти на офіційному сайті Турпомощи. Варто відмітити, що підсумковий варіант відрізняється від проектного за змістом: з нього зникли пункти про згоду заявника на обробку особистих даних, про способи зв’язку із заявником і про попередній розрахунок витрат на екстрену допомогу, а також фраза про те, що саме рішення може бути оскаржене в суді.



Як роз’яснила кореспондентові БАНКО начальник юридичного відділу Ростуризма З Арахамия, усі зміни покликані мінімізувати бюрократичну тяганину. Документ зроблений максимально простим і зрозумілим – було прибрано те, що само собою зрозуміло, наприклад можливість судового оскарження. Що стосується попереднього розрахунку витрат, то від цієї частини відмовилися, оскільки не можна заздалегідь зрозуміти, скільки засобів у результаті знадобиться, – повідомила пані Арахамия. Нагадаємо, сама ухвала про надання екстреної допомоги або відмову в нім має бути винесена Турпомощью впродовж 24 ч після звернення туриста, турагента, представника держорганів або самого туроператора.



Між тим, як повідомив директор асоціації Турпомощь В’ячеслав Басов, поки не виникло жодного випадку, коли реально було потрібне втручання організації. Проте щодня лунає по 100-200 дзвінків, які не відносяться до нашої діяльності. А після оголошення ЧП в Єгипті число дзвінків виросло у декілька разів. Але у будь-якому випадку, якщо владою буде прийнято рішення про евакуацію туристів звідти, цим займатиметься не Турпомощь, – відмітив він. Можна сказати, що туристи як і раніше не зовсім розуміють призначення асоціації і використовують її як додатковий колл-центра – дзвінки в основному перенаправляються в Ростуризм, Роспотребнадзор і інші інстанції. Пан Басів також повідомив, що за даними на 21 серпня в об’єднання вступило вже 1956 туроператорів, а загальна сума коштів у фонді, відповідно, складає майже 200 млн рублів.


Комментарии закрыты.