Увага!

Всі їдемо в Китай майже безкоштовно та без проблем з візою! Переходьте за посилання та дізнайтеся як саме!



ОП складе рейтинг дотримання авіакомпаніями прав пасажирів

Громадська палата Росії за підсумками роботи своєї гарячої лінії складе рейтинг авіакомпаній залежно від того, як вони дотримуються прав пасажирів, повідомляє в понеділок прес-служба ОП. Гаряча лінія по проблемах пасажирських авіаперевезень відкрилася в Громадській палаті 20 серпня. Її мета – стежити за дотриманням прав авіапасажирів в Росії і за кордоном. Окрім того що ми звертатимемося в державні органи, що наглядають за роботою авіації, ми застосовуватимемо методи громадського впливу на авіакомпанії через рейтинги. Ми порівняємо наші дані із скаргами, що поступають в Росавиацию і інші відомства, проаналізуємо їх і складемо рейтинг авіакомпаній. Наші пасажири повинні знати, які перевізники найчастіше затримують рейси і порушують права пасажирів, – наводяться в повідомленні слова члена палати Владислава Гриба.



У повідомленні говориться, що зараз у розпорядженні експертів ОП є звернення, пов’язані з роботою авіакомпаній Air France, Когалимавиа, Nordwind Airline, S7 Airlines, Татарстан-Авиа, Utair і Якутія. Серед найбільш популярних скарг заявників – затримки рейсів, відсутність живлення і розміщення у випадках тривалих затримок, втрата багажу, відсутність грошових компенсацій у разі порушення їх прав. Також громадяни скаржаться на те, що не можуть оперативно зустрітися з представниками компанії в аеропорту.



Прес-служба відмічає також, що за підсумками роботи гарячої лінії організовується обговорення за участю представників провідних авіакомпаній і посадовців, відповідальних за рішення проблем цивільної авіації. На цих заходах, окрім питань сервісу, безпеки і прав пасажирів, важливою темою стане підписання Росією Монреальської конвенції, яка зобов’яже авіакомпанії в належній мірі відшкодовувати збитки постраждалих авіапасажирів.


Комментарии закрыты.