Увага!

Всі їдемо в Китай майже безкоштовно та без проблем з візою! Переходьте за посилання та дізнайтеся як саме!



ФМС cнова ставить отельерам палиці в колеса

Санкт-петербурзькі отельери б’ють тривогу. Річ у тому, що до 1 вересня 2013 р. програма Електронний кур’єр, за допомогою якої в міграційні відомства передавалася інформація про реєстрацію іноземних постояльців, буде закрита, а їй на зміну прийде Елпост. Продукт новий, сирий, до того ж зажадає часу і грошей. Установка програми на один комп’ютер коштує більше 10 тис. рублів. На переклад готелів на Елпост відвели всього декілька місяців, і це в самий пік туристичного сезону. Потрібно знайти час, щоб навчити співробітників. Правда, тільки в Ленінградській області, яка стане свого роду пробним регіоном. Інші ж області Росії, чекаючи результатів експерименту, повертаються до подання даних на паперових носіях.



ФМС планує в найближчому майбутньому запустити єдине програмне забезпечення по всій країні, як тільки продукт протестують в північній столиці. Отельеров про це попереджали ще з весни, а у кінці червня в Петербурзі відбулася презентація системи Елпост, яку поширює ТОВ Федеральний готельний сервіс. Як повідомляє Діловий Петербург, розробник новинки – компанія Интерфорум, що входить в ЗАТ Холдингова компанія Форум і засноване Управлінням справами РОФП УФСБ по СПб і Ленобласти. У готелях змінам, м’яко кажучи, зовсім не ради. Необхідність міняти добре работаюшего Електронного кур’єра на нову, необкатану, і що не завжди стикується із вже діючими системами управління готелів програму багатьох просто приводить у відчай.



Але питання навіть не в захисті прав і свобод підприємців, тобто співробітників готельної індустрії. А в тому, що, поки пітерські отельери, стиснувши зуби, освоюють нову систему, усі інші готелі країни поставлені в нестерпні умови в питаннях реєстрації іноземних громадян. Їм довелося повернутися до подання даних у ФМС на папері. Тобто інформація про постояльців переписується вручну, усі документи ксерокопируются – а це до 60 сторінок на паспорт, – а співробітника відправляють сидіти у багатогодинній черзі. Причому в загальній, а не подавати документи в окреме віконце, як раніше. За свідченням очевидців, в офісі ФМС на Літейному проспекті в Санкт-Петербурзі списки, що приймаються від готелів, складаються в якусь коробку, в яку за бажання може заглянути що будь-який, що проходить мимо.



Дані про прийняті документи записуються в журнал, але співробітникові готелю підтвердження про те, що дані по тих, що таким-то, що мешкають здані у ФМС, не видається. Так що безпека передачі інформації сумнівна, а якщо папери загубляться, платити штрафи доведеться готелю. Причому чималі суми – від 400 тис. рублів. А якщо мільйон? Для сімейного міні-готелю це чи не вірна смерть. Страждають і постояльці. Іноземці і так донезмоги залякані штрафами за порушення правил перебування в РФ; а тепер їх ще дратує, що потрібно витрачати мало не годинник на анкети з множиною абсолютно непотрібних питань на зразок професії і стажу роботи на останньому місці. Тобто, і заможному японському туристові, і що вирішив відвідати родичів білорусові доводиться проходити через однакові бюрократичні жорна.


Комментарии закрыты.