Увага!

Всі їдемо в Китай майже безкоштовно та без проблем з візою! Переходьте за посилання та дізнайтеся як саме!



Результати роботи авіакомпанії Сінгапурські Авіалінії

У липні 2013 року Сінгапурські Авіалінії зафіксували зростання показника пасажирського перевезення(вимірюваного в доході/пассажиро-км) на 4,4%, тоді як виставлена місткість(вимірювана у виставлених крісло-км) збільшилася на 3,9%. В результаті коефіцієнт завантаження крісел(PLF) збільшився на 0,3% і склав 80,8%. Кількість перевезених пасажирів збільшилася на 3,7% і склала 1,6 мільйона чоловік.



Збільшення коефіцієнта завантаження крісел пов’язане з традиційно-високим літнім сезоном. Проте, в регіоні Західна Азія і Африка було зафіксовано зниження коефіцієнта у зв’язку з настанням місяця Рамадан в липні. На доходах від пасажирських перевезень продовжить відбиватися складна кон’юнктура ринку авіапослуг.



Показник пасажирського перевезення дочірньої авіакомпанії SilkAir виріс на 6,1%, а виставлена місткість збільшилася на 13,4% в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року. Коефіцієнт завантаження крісел знизився на 4,9% і склав 70,1%. У Східній Азії і Тихоокеанському регіоні коефіцієнт завантаження крісел також знизився, оскільки виставлена місткість росте швидшими темпами, ніж об’єм перевезень. У Західній Азії також було зафіксовано зниження коефіцієнта завантаження крісел, оскільки об’єм пасажирських перевезень злегка знизився, тоді як провізна місткість збільшилася.



При зниженні загальної вантажної місткості на 9,1%, авіакомпанія Сінгапурські Авіалінії відмітила зниження загального трафіку вантажів(вимірюваного в тонно-км) на 6,7% в порівнянні з показником за аналогічний період минулого року. В результаті коефіцієнт завантаження вантажних місткостей(CLF) в липні 2013 року знизився на 1,5%. В цілому коефіцієнт завантаження вантажних місткостей був нижчий в усіх регіонах, за винятком Східної Азії і Європи, де цей коефіцієнт понад усе відповідав попиту.


Комментарии закрыты.