Увага!

Всі їдемо в Китай майже безкоштовно та без проблем з візою! Переходьте за посилання та дізнайтеся як саме!



На базі Портбилета тепер можна оформити будь-який страховий продукт для туристів

Для користувачів b2b – системи бронювання Портбилет відкриті нові можливості – повний спектр страхових продуктів для туристів компанії АльфаСтрахование. Про це журнал TRN повідомили в прес-службі страхової компанії. Тепер турфірми і турагентства, працюючі з Портбилетом, зможуть запропонувати своїм клієнтам не лише поліси страхування авіапасажирів і багажу на час поїздки, а також поліси страхування що виїжджають за рубіж і пасажирів залізниць. Новий розділ сервісу Портбилет – Медстраховка – дозволяє субагентам в один клик оформити страховий поліс з квитком або окремо від нього.



При цьому страховий поліс для клієнта формується автоматично в електронному вигляді, і без використання яких-небудь паперових бланків – він може бути роздрукований на звичайному лазерному принтері. Будучи простою і технологічною в оформленні, ця послуга приваблива як для бізнесу, так і для кінцевого споживача, – уточнили в прес-службі. При купівлі авіаквитків мандрівникам пропонується поліс страхування що виїжджають за рубіж АльфаСтрахование двох категорій : Класик і Преміум. Вартість полісу розраховується у рамках системи Портбилет автоматично при його оформленні, залежно від географії і термінів подорожі, віку туристів і необхідності захисту при зайнятті спортом.



Клієнти, що придбавають залізничні квитки, можуть вибрати поліс з двох страхових продуктів – пакети Базовий і Бізнес. Проект Портбилет об’єднує більше двох тисяч субагентів, які завдяки нашій співпраці, зможуть розширити список своїх послуг затребуваними ринком страховими продуктами. Вважаю, що поєднання двох чинників : універсального спектру продуктів і простоти оформлення сприятимуть тому, що страхові поліси стануть одними з послуг цього сервісу, що самих, що продаються, – коментує нововведення директор по партнерських онлайн продажам АльфаСтрахование Дмитро Мигачев.



Як заявила TRN головний андеррайтер управління страхування подорожуючих компанії АльфаСтрахование Юлія Колишева, ринок страхування що виїжджають за рубіж сьогодні, як і в колишні роки, показує упевнене зростання. Так, в 2012 році в порівнянні з 2011 роком збори страхових компаній на цьому ринку збільшилися на 18% і склали 5,4 млрд. рублів.



Збільшенню об’ємів ринку сприяє постійно зростаюча кількість тих, що виїжджають за межі Росії. Як відомо, в 2012 році число виїздів за кордон склало 47,8 млн., що на 4,1 млн. більше, ніж роком раніше.Крім того, варто відмітити якісні зміни на ринку. Ті, що виїжджають все більше купують не просто страховку для візи, але також дивляться на наповнення страхового продукту : страхову суму, наявність страхування від відміни поїздки, затримки рейсу, втрати багажу і інші опції. Тобто міняється сама концепція споживання страхових продуктів, – люди все більше вибирають якість, надійність, зручність обслуговування, – уточнила вона. Теги: online, авіакомпанії, в’їзний туризм, ринок, попит, страхування, страхові компанії, турагентства, турбізнес, туроператори, послуги.


Комментарии закрыты.