Увага!

Всі їдемо в Китай майже безкоштовно та без проблем з візою! Переходьте за посилання та дізнайтеся як саме!



Проблему відродження регіональних річкових перевезень за підтримки федерального центру обговорили в Казані

Міністерство транспорту і дорожнього господарства Татарстану запропонувало розробити програму відродження регіональних перевезень пасажирів водним транспортом на території Приволжского федерального округу. Цю програму можна розробити по аналогу з пілотним проектом по розвитку регіональних авіаперевезень, – сказав глава Мінтрансу республіки Ленар Сафин на колегії відомства в суботу в Казані, що пройшов за участю міністра транспорту РФ Максима Соколова. Програма, на думку Л. Сафина, охопить найбільш популярні водні маршрути, розвантажить мережу автомобільних доріг, надасть імпульс розвитку туризму вихідного дня. Але ми не зможемо запустити цей проект без підтримки федерального центру, – відмітив Л. Сафин.



Розвиток перевезень внутрішнім водним транспортом, пояснив він, стримує дефіцит сучасних судів при надлишку фізично і морально застарілих судів(середній їх вік – 30 років), відсутність інфраструктури, причального і берегового господарства, що безпосередньо пов’язане з безпекою річкових перевезень.



Висока вартість і недостатність власних засобів у підприємств водного транспорту призводить до того, що оновлення флоту йде украй низькими темпами, пояснив Л. Сафин. На його думку, необхідно розробити механізм співфінансування з федерального і республіканського бюджетів на придбання нових судів. Окрім цього, треба ширше використати лізингові механізми з гнучкими умовами погашення платежів. Просимо підтримати нашу ініціативу і розглянути можливість субсидування придбання судів з федерального бюджету, – сказав Л. Сафин, звертаючись до М. Соколову. Також регіональний міністр вважає важливим привести річкові шляхи у відповідність зі світовими стандартами судноплавства.



Необхідно стерти відмінності в принципах розставляння навігаційних знаків, картографічному забезпеченні судноплавства, а також забезпечити нормативні запаси між габаритами суднового ходу і розмірами суден, – сказав Л. Сафин. Це на його думку, дозволить отримувати і вигоду від обслуговування іноземних судів, прохід для яких по внутрішніх водних шляхах був відкритий з 2012 року. Нам потрібна річка, нам потрібні пасажирські перевезення по наших водних артеріях, – сказав міністр, нагадавши, що тільки в Татарстані налічується близько 3000 малих річок і водойм, а також існує величезне водосховище в гирлі Ками – найпотужнішої і більшої притоки Волги.



М. Соколов, у свою чергу, відмітив, що річка є спільним пріоритетом федерального центру і регіонів. Так, нагадав він, на всеросійській нараді по розвитку водних шляхів в липні в Самаре обговорювалося, як зробити, щоб пасажирські перевезення водним транспортом стали комфортними і доступними. Хоча на перших етапах без допомоги з різних бюджетів добитися добрих результатів неможливо, але ми бачимо, що субсидування дає добрі результати при реалізації проектів по підвищенню рівня мобільності населення, – сказав глава Мінтрансу Росії.


Комментарии закрыты.