Увага!

Всі їдемо в Китай майже безкоштовно та без проблем з візою! Переходьте за посилання та дізнайтеся як саме!



Туристи зможуть заощадити більше 40 млрд. євро на роумінгу

Після статистика UNWTO, у всьому світі, за 2012 рік більше 1 млрд. чоловік покидав межі своєї країни, з них, 535 млн. виїжджало в Європу. В середньому, кожен турист витрачає близько 50 євро в рік на інтернет і мобільний зв’язок в роумінгу, причому, кожен 3-й з них сильно обмежує себе в спілкуванні за кордоном із-за високих тарифів, які пропонують оператори стільникового зв’язку. Звичайно, різниця між споживачами мобільного контенту колосальна – хтось витрачає по декілька тисяч євро за одну поїздку, хтось обходиться безкоштовним wifi в готелях і ресторанах, але якщо говорити про середні витрати, то вони складають близько 50 євро.



Шляхом простих розрахунків, можна орієнтовно вичислити зразкові витрати туристів всього світу на Інтернет і мобільний зв’язок при знаходженні за кордоном – це більше 50 млрд. євро в рік! Неймовірно, але це факт. Досвідчені туристи постійно знаходяться в пошуку найцікавішої пропозиції для скорочення своїх витрат на комунікації. Така потреба сформувала цілий ринок послуг, що надають доступні, в порівнянні з роумінговими тарифами, рішення, – туристичні сим-карти, сучасні технології(call back, skype, viber і ін.), проте дійсно зручного і доступного сервісу до теперішнього часу на ринку не було. У липні 2013 року в Росії був офіційно оголошений старт продажів унікального продукту ComfortWay.



За словами розробників цей пристрій дозволяє мати під рукою усе найнеобхідніше для комфортної поїздки за доступними цінами. За 250 крб. в добу, турист дістає можливість практично безлимитного доступу в Інтернет, мобільний зв’язок і смс, а також цілий ряд корисних сервісів : бронювання номера в готелі, замовлення таксі, оренда авто, онлайн перекладач, навігатор і багато що ін. найцікавіше, в якій би країні Євросоюзу Ви не знаходилися, діє єдиний тариф на усі сервіси і послуги, поповнити рахунок уcтройства можна навіть при нульовому балансі, з cтартовой сторінки, перехід на яку здійснюється автоматично, при підключення до ComfortWay. Генеральний директор ComfortWay – Росія, Давидов Володимир, стверджує, що в 2014 році зона покриття буде розширена на Азію і Америку, але тариф залишиться тим самим.



За словами Володимира, хоч продукт і є новим для Російського споживача його не варто боятися. У всьому світі вже більше 4 000 активних користувачів ComfortWay, які із задоволенням застосовують його у своїх подорожах. На основі останнього аналізу даних, при порівнянні кількості спожитих послуг і вартості, яку за них заплатили клієнти ComfortWay, був зроблений висновок – за рік, користувачі ComfortWay заощадили більше 130 000 євро! Економія користувачів ComfortWay складає до 80%. Проте, як говорить Володимир Давидов, це далеко не межа. Основна мета і завдання проекту добитися, щоб клієнти могли використати будь-які сервіси і послуги абсолютно безкоштовно по всьому світу. Частково це доступно вже сьогодні. Володарі ComfortWay можуть отримувати будь-які сервіси і послуги абсолютно безкоштовно. Для цього необхідно лише провести стандартні процедури при плануванні своєї подорожі або під час його на сайті розробника : забронювати готель, авіаквиток, екскурсію або трансфер.



5% від суми броні автоматично потрапляє на баланс пристрою. Так, наприклад, при замовленні екскурсій на 100 євро абонент ComfortWay отримуєте добу інтернету безкоштовно. До бонусной програми з кожним днем підключаються усі нові і нові партнери і ComfortWay розраховує повністю утілити свої ідеї за поданням безкоштовного доступу в мережу Інтернет впродовж наступного року. Дійсно, якщо припустити, що усі туристи, які витрачають гроші на комунікації за кордоном, стануть використовувати ComfortWay, то вийде колосальна економія коштів у світовому масштабі – більше 40 млрд. євро щорічно, а в перспективі можна буде і зовсім забути про роумінгові платежі, оскільки зв’язок може стати для більшості туристів абсолютно безкоштовною. На сьогодні, в Росії продані більше 1000 пристроїв, до кінця року планується довести об’єм продажів до 15 000.


Комментарии закрыты.